Kaip „Microsoft” sprendžia masinio sutrikimo problemą.
„Microsoft” pasiūlė sprendimą, kaip ištaisyti ketvirtadienį prasidėjusį ir penktadienio rytą trukusį masinį sutrikimą. Problema paveikė virtualias mašinas, veikiančias „Windows Client” ir „Windows Server” operacinėse sistemose su įdiegtu „CrowdStrike Falcon” agentu. Dėl šios priežasties įrenginiai susidūrė su klaida (BSOD) ir įstrigo perkrovimo režime.
Norėdami išspręsti problemą, naudotojai turėjo kelis kartus perkrauti savo įrenginius. Kai kurie klientai pranešė, kad jiems reikėjo perkrauti įrenginius iki 15 kartų, kad jų sistemos vėl pradėtų veikti.
„Microsoft” taip pat nurodė, kad sėkmingas įrenginio atkūrimas galimas atlikus kelis virtualios mašinos paleidimus iš naujo. Trikčių šalinimui galima naudoti „Azure Portal”, „Azure CLI” arba „Azure Shell” įrankius.
Kibernetinio saugumo bendrovės „CrowdStrike”, kurios paslaugomis naudojasi „Microsoft”, generalinis direktorius teigė, kad sutrikimo priežastis – vieno iš „Windows” atnaujinimų klaida. Ji nėra susijusi su kibernetine ataka ar saugumo incidentu. Problema buvo nustatyta ir ištaisyta.
Gedimas paveikė įvairias pramonės šakas – nuo kelionių lėktuvais iki bankininkystės. Gedimą sukėlė įrankis „CrowdStrike Falcon”, kuriame yra sugadintas failas, sukeliantis sistemų „mėlynąjį mirties ekraną”. Ištaisyti reikia rankiniu būdu perkrauti įrenginį saugiuoju režimu ir ištrinti probleminį failą.
„Microsoft” atsiprašo už nepatogumus ir toliau dirba, kad gedimas būtų ištaisytas.